..

Hledáte práci, kde si váží Vašich schopností, dobrých nápadů a týmového ducha? Chcete profesně růst, nahlédnout do světa logistiky?
Vítejte v mezinárodní logistické společnosti DB Schenker!

Referent zákaznického servisu - Brodce

Pro naše nové logistické centrum v Brodcích hledáme do třísměnného provozu nové kolegy.

Co bude Vaším úkolem?

• pravidelná komunikace se zákazníkem
• zodpovědnost za kompletaci objednávek
• spoluúčast na provádění inventury ve skladech
• spolupráce s interními útvary při řešení reklamací, případně škodních událostí
• zadávání a aktualizace dat v systému

Co od Vás očekáváme?

• SŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
• kultivovaný mluvený i písemný projev, který uplatníte v každodenní komunikaci se zákazníkem
• praktická znalost MS Office, která je důležitá při vyřizování e-mailů, zpracování reportů a přehledů
• základní znalost AJ nebo NJ, SAP výhodou
• pečlivost, důslednost, schopnost spolupráce v týmu
• ochotu pracovat ve třísměnném provozu

Co Vám nabízíme?

• zázemí stabilní, silné a rostoucí mezinárodní společnosti
• příjemné pracovní prostředí v nových prostorách
• 5 týdnů dovolené + 2 dny preventivního volna
• roční bonus závislý na Vašem osobním úspěchu a výsledcích společnosti
• příspěvek na stravování
• příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění
• příspěvek do benefitního programu dle odpracovaných let
• výrazně levnější telefonování pro rodinu…

Termín Vašeho nástupu ujednáme po vzájemné domluvě.

V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici nám zašlete Váš strukturovaný životopis v českém případně anglickém jazyce pomocí tlačítka "Odpovědět".

Kontakt

SCHENKER spol.s r.o.
Kristýna Kaufmanová
K Vypichu 731
252 16  Nučice
Česká republika
Telefon: +420 311 711 406