..

Hledáte práci, kde si váží Vašich schopností, dobrých nápadů a týmového ducha? Chcete profesně růst, nahlédnout do světa logistiky?
Vítejte v mezinárodní logistické společnosti DB Schenker!

Referent zákaznického servisu - Mnichovo Hradiště

Co bude Vaším úkolem?

• zodpovědnost za kompletaci objednávek – kontrola stavu zásilek, přepravních dokladů
• odpovědnost za příjem/výdej materiálu, zadávání dat v SAP a interním WMS, následné uskladnění/vyskladnění a expedice
• pravidelná komunikace se zákazníkem
• spoluúčast na provádění inventur ve skladech
• spolupráce s interními útvary při řešení reklamací, případně škodních událostí
• zadávání a aktualizace dat v příslušné aplikaci
• jedná se o práci ve 2 směnném provozu

Co od Vás očekáváme?

• SŠ vzdělání
• kultivovaný mluvený i písemný projev
• znalost provozního skladového systému výhodou
• praktická znalost MS Office, která je důležitá při vyřizován e-mailů, zpracování reportů a přehledů
• pečlivost, důslednost, schopnost spolupráce v týmu
• AJ výhodou

Co Vám nabízíme?

• práci ve stabilní mezinárodní společnosti
• roční bonus závislý na Vašem osobním úspěchu a výsledcích společnosti
• 5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotního volna
• příspěvek na stravování
• příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění
• zvýhodněné T-Mobile tarify i pro rodinné příslušníky
• příspěvek do benefitního programu dle odpracovaných let
• program jazykového vzdělávání

Nástup možný ihned nebo dle vzájemné dohody.

V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici nám zašlete Váš strukturovaný životopis v českém případně anglickém jazyce pomocí tlačítka "Odpovědět".

Chcete se dozvědět o naší společnosti více? Podívejte se na Proudly.cz!

Kontakt

SCHENKER spol.s r.o.
Kristýna Kaufmanová
K Vypichu 731
252 16  Nučice
Česká republika
Telefon: +420 311 711 406