..

Hledáte práci, kde si váží Vašich schopností, dobrých nápadů a týmového ducha? Chcete profesně růst, nahlédnout do světa logistiky?
Vítejte v mezinárodní logistické společnosti DB Schenker!

Asistentka vedení společnosti - Rudná u Prahy

Co bude Vaším úkolem?

• zabezpečení plynulého chodu úseku po administrativní stránce
• organizace porad, zajištění formální distribuce/update informací
• příprava/kontrola prezentací, reportů…
• správa docházkového systému
• příprava, organizace a účast na akcích jednotlivých úseků

Co od Vás očekáváme?

• min. SŠ vzdělání
• předchozí praxi na obdobné pozici
• výborné komunikační a organizační schopnosti
• znalost a zdatnost v programech MS Office
• komunikativní AJ
• pečlivost, spolehlivost, pozitivní myšlení, příjemné vystupování

Co Vám nabízíme?

• zázemí silné, stabilní a stále rostoucí mezinárodní společnosti
• roční bonus závislý na Vašem osobním úspěchu a výsledcích společnosti
• 5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotního volna
• příspěvek na stravování
• příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění
• zvýhodněné T-Mobile tarify i pro rodinné příslušníky
• příspěvek do benefitního programu 100 Kč měsíčně + dle odpracovaných let
• program jazykového vzdělávání
• a mnoho dalších výhod

Nástup uvítáme svižný 😉

V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici nám zašlete Váš strukturovaný životopis v českém případně anglickém jazyce pomocí tlačítka "Odpovědět".

Kontakt

SCHENKER spol.s r.o.
Kristýna Kaufmanová
K Vypichu 731
252 16  Nučice
Česká republika
Telefon: +420 311 711 406