..

Hledáte práci k nakousnutí, která zároveň bude Vašim koníčkem?
Baví Vás moderní technologie?

Vítejte v mezinárodní logistické společnosti DB Schenker!

Referent/ka zákaznického servisu Hi-Tech – Ostrava

Buďte s námi u startu významného zákazníka z oblasti supermoderní elektroniky!
Nástup na pozici je možný od 25.01.2021.

Co bude Vašim úkolem?

• podporovat fungování provozu prestižních Hi-Tech produktů
• každodenní komunikace s kolegy z terminálu a se zahraničním klientem
• řešit administrativní činnosti v souvislosti s přesně definovanými procesy
• spolupodílet se na řešení vzniklých problémů a zajištění plynulého provozu
• příprava podkladů pro fakturace a pravidelný reporting dat

Co od Vás očekáváme?

• zkušenosti z pozice ze zákaznického servisu nebo zákaznického centra (min. 2 roky)
• znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (písemná a telefonická domluva)
• preciznost, smysl pro detail a samostatnost
• silné prozákaznické myšlení
• časovou flexibilitu
• ochotu pracovat ve dvousměnném provozu

Co Vám nabízíme?

• zázemí a jistotu stabilní mezinárodní společnosti
• podporu ve Vašem vzdělávání a profesním růstu
• propracovaný plán zaškolení, který Vám pomůže v prvních týdnech
• prostředí, kde je vzájemná spolupráce založená na respektu, ochotě a důvěře
• odpovídající ohodnocení
• zvýhodněné T-Mobile tarify i pro rodinné příslušníky nebo přátele
• 5 týdnů dovolené +2 dny zdravotního volna, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní/životní připojištění, jazykové kurzy a mnoho dalších výhod

Nástup na pozici je možný od 25.01.2021.

V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici nám zašlete Váš strukturovaný životopis v českém případně anglickém jazyce pomocí tlačítka "Odpovědět".

Kontakt

SCHENKER spol. s r.o.
Ondřej Dostál
Lihovarská 679/40
718 00  Ostrava
Česká republika