Administrativní podpora expedice

Lokalita: Strančice
Typ pozice: Administrativní
Úvazek: Práce na plný úvazek

Jsme DB Schenker – světový poskytovatel integrované logistiky a spedičních služeb. Jsme firma mnoha tváří, možností a výzev!

Na pobočce ve Strančicích jsme profíci v oblasti skladové, i reverzní logistiky. Pro našeho významného zákazníka - leadera v oblasti spotřební elektroniky - spojujeme celý svět, a tak nás každý den čeká pořádný kus práce. Práce se ale nebojíme a hlavně umíme táhnout za jeden provaz!

Aktuálně EXPANDUJEME a proto hledáme kolegu, který nám pomůže s administrativou při expedici zboží s Hi-Tech elektronikou.

Přidejte se k nám

Co Vás u nás čeká?

  • budete koordinovat a dohlížet na vychystávání zakázek určené k expedici
  • ve Vaší režii bude také koordinace nakládek a komunikace napříč distribučním centrem
  • budete zodpovídat za vystavování přepravních dokumentů a jejich archivaci
  • svěříme Vám i zpracovávání speciálních požadavků od klienta v systému ServiceNow
  • každodenní komunikace s řidiči a dopravci, občas i se zákazníkem v angličtině
  • práce ve dvousměnném provozu

Co se od Vás očekává?

  • časovou flexibilitu (pracovat budete na dvousměnný provoz)
  • týmového ducha a pozitivní energii
  • preciznost a smysl pro detail
  • nebát se přiložit ruku k dílu
  • uživatelskou znalost práce s PC

Na co se můžete těšit?

  • bezpečné pracovní prostředí – bezpečnost je u nás na prvním místě
  • bezva tým kolegů a práci, která vás bude bavit
  • férové mzdové ohodnocení a další zajímavé benefity
  • mzdu na účtu vždy nejpozději 10. den v měsíci
  • samozřejmostí je stravenkový paušál v hodnotě 75,- Kč
  • příspěvek na dopravu
  • týden dovolené navíc + 2 Sick Days
  • pravidelné akce pro zaměstnance
  • a je toho mnohem více...

Těšíme se na Váš životopis!

Máte dotazy ohledně pozice? Rádi vám poradíme.

SCHENKER spol.s r.o.
Lucie Horová
Všechromy 65
251 63  Strančice
Česká republika

Jak to u nás vypadá?